La Base da Unidade Operativa (BUO) de Mondoñedo se enmarca en el Plan de Infraestruturas de la consellería para mejorar el servicio público que presta la Administración en el medio rural.
Las Bases de Unidades Operativas (BUO) son espacios dedicados a la defensa del monte, «contedores de servizos de protección forestal que poden funcionar como nodo de todos os axentes participantes na defensa do monte, favorecendo a conciliación entre descanso e traballo dos brigadistas, e tendo en conta a integración na contorna», según declaraciones de la Consellería a la Voz de Galicia.
Con respecto a la construcción de estas instalaciones, desde la consellería destacan que para minimizar su impacto se optó por fragmentar el volumen en dos alas diferenciadas, una abierta y otra consistente en un volumen cerrado: «Isto busca minimizar a dureza da edificación, desenvolvendo unha forma máis orgánica vencellada co lugar».
Otro factor a tener en cuenta es que se emplean materiales ecológicos y reciclables en esta edificación bioclimática y con la máxima certificación energética. «Na aposta da Xunta por fomentar a inclusión da madeira nas novas construcións en ata un 20 % da súa estrutura, esta BUO está a empregar piñeiro galego, amparado pola distinción Piñeiro de Galicia e con selos FSC/PEFC. Actualmente, estase traballando na fachada e na cuberta, unha vez instalada no seu día a estrutura de madeira», explicaciones desde Medio Rural recogidas por La Voz de Galicia.
Distribución
La base de Mondoñedo contará también con un área exterior cubierta de aparcamiento para los vehículos del dispositivo. En la parte interior habrá circuitos de trabajo, vestuarios y duchas y, en una zona independiente, área de aseos. «Na zona de estancia e descanso disporase de dúas zonas de cociña, comedor e elementos de descanso, ademais dunha pequena área de despacho para a xestión da base», indican: «Ademais dos espazos dedicados ao material de uso diario dos bombeiros forestais, como rozadoiras, motoserras, podadoras mecánicas, ferramentas manuais..., tamén disporán de diverso equipamento complementario para levar a cabo simulacros e adestramento».
Besteiro
El equipo técnico de Besteiro usó el láser escáner para la toma de medidas e intervino en el cálculo para instalación del CLT, vía Xilonor, con sello Pino de Galicia. Por otro lado, destacamos la colocación de tres pilares sin descortezar, troncos de castaño autóctonos. En líneas generales, se trata exactamente del mismo edificio en el que Besteiro intervino en Muiños. También en esta ocasión, todos los herrajes son de nuestros proveedores de cabecera que cuentan con aval internacional, SIMPSON STRONG-TIE y SPAX.
¡Recuerda! Si necesitas asesoramiento o simplemente quieres informarte acerca de nuestros productos o servicios puedes ponerte en contacto con nosotros: 982284455 / besteiro@maderasbesteiro.com
¡Estaremos encantados de atenderte!